sobota, 28 listopada 2009

Julianna Szczerbak



nr 52 - Kandydatka do WRSS

Kim jestem ?

Studentką 5 roku ekonomii
Zostałam wybrana Prezesem NKE w tym roku

Nurtuje mnie wiele rzeczy... Ciągle jestem w biegu, ciągle chcę być odkrywcą bez znaczenia jest... czy to ludzkich charakterów czy nowych doznań kulinarnych. Poszukuję nowych znajomości, ponieważ osoby z różnych środowisk w moim otoczeniu potrafią wnieść nowe spojrzenie na różne aspekty życia, jak również wnieść wiedzę, którą pragnę zgromadzić w jak największej ilości.
Lubię działać w grupie, dlatego często grywam w paintballa, uczestniczyłam w pokazach Belly Dance

Co mówią o mnie inni ?

"profesjonalistka"

"kompetentna do pełnienia znaczących funkcji na Wydziale"

Dlaczego startuje ?

Wiem, że mogę wiele zdziałać wykorzystując swój zapał i zaangażowanie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz