sobota, 28 listopada 2009

Natalia Tuła



nr 54 - Kandydatka do WRSS

Kilka słów o mnie

Studentka V roku SSP.
Prezes Studenckiego Koła Naukowego Kryminalistyki. Aktywnie działam w Kołach Naukowych na Naszym Wydziale związanych z prawem karnym. Kilkakrotnie reprezentowałam Nasz Wydział na wielu konferencjach naukowych z zakresu kryminalistyki i medycyny sądowej.

Co mówią o mnie inni:

szalona :P
z silnym uzaleznieniem od ludzi, kawy i telefonu ( i bez najmniejszej ochoty na odwyk ).
usmiechnięta.niecierpliwa.
mająca własne zdanie.

Wolę być nienawidzona za to, kim jestem, niż lubiana za to, kim nie jestem.

Dlaczego kandyduje wraz z grupa Dla Dobra Studenta?

Uważam, że studia prawnicze są mało twórcze - tak naprawdę uczymy się dużo rzeczy niepotrzebnych, których potem nie potrafimy zastosować w praktyce. Dlatego możliwość dostępu do praktyk jest bardzo ważna bo inaczej wygląda życie a inaczej piszą w książkach. Startuję z grupa Przyjaciół ponieważ wierze, że jeszcze coś możemy zmienić na Naszym Wydzale.

I tak na koniec ;)

Człowiek dopiero wtedy jest w pełni szczęśliwy, gdy może służyć, a nie wtedy, gdy musi władać. Władza imponuje tylko małym ludziom, którzy jej pragną, by nadrobić w ten sposób swoją małość. — Stefan Wyszyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz