piątek, 27 listopada 2009

Justyna Mielczarek



nr 33 - Kandydatka do WRSS

Kim jestem?

Jestem studentką 4 roku SSA i 3 roku SSP.

Moja działalność:

Wolontariat w ognisku młodzieżowym
Prezes Koła Naukowego: Ius Administrativum Novum
Delegat Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii w Radzie Kół Naukowych Uniwersytetu Wrocławskiego, od października 2009 r. wiceprzewodniczący tej organizacji.


Co mogę dla Was zrobić?

Jestem aktywnym członkiem społeczności akademickiej. Organizowałam, wiele ciekawych i odpowiedzialnych projektów. Chętnie zaangażuję się w prace samorządu studenckiego, tak aby jak najszersze grono braci studenckiej mogło skorzystać z jego należytego funkcjonowania.


Dlaczego kandyduję wraz z grupą Dla Dobra Studenta?

Tworzymy zgraną grupę, która chce ze sobą współpracować. Mamy wspólne cele i priorytety. Różnimy się charakterem i osobowością, przez co wzajemnie się uzupełniamy. Dzięki temu możemy działać szybciej i skuteczniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz