sobota, 28 listopada 2009

Mateusz Tuński



nr 55 - Kandydat do WRSS

Słowem wstępu
Jestem studentem IV roku dziennego prawa.
Obok mojego imienia nierozerwalnie idzie pseudonim – Tunio. Podobno na moim roku jeszcze jestem rozpoznawany, jako ten co z laptopem od 2 roku przychodzi na wykłady ;)

Członek Naukowego Koła Postępowania Karnego.

Moją pasją jest taniec towarzyski, który przez wiele lat trenowałem. Aktualnie nie jeżdżę już na turnieje ogólnopolskie i międzynarodowe, ale mam to szczęście, że mogę uczyć innych tańczyć.


Dlaczego startuje ?

Osobiscie uważam, że u nas na wydziale za dużo jest teorii a za mało praktyki. Kandyduje, aby spróbować to zmienić.
Poza tym nie potrzebuje wpisu do CV, nie mam potrzeby udawadniania komuś czegokolwiek ani też nie mam zamiaru nic ugrać. Do kilku rzeczy już doszedłem ciężką pracą, więc skoro nie chce nic zyskać dla siebie to mogę działać tylko po to, aby na WPAiE było lepiej.

Dlaczego akurat z tą grupą ?

Nie lubię populizmu. Wolę ludzi, którzy widzą co jest realne do spełnienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz