piątek, 27 listopada 2009

Jakub Iwanów



nr 17 Kandydat do WRSS

Coś o mnie

Jestem studentem II roku ekonomii.
Studentem,który wyznaje pewne wartości i ideały, którymi stara się kierować w swoim życiu.

Co mówią o mnie inni

"Bardzo solidny, choćby dlatego, że jak już do czegoś się zobowiązuje, to choćby nie spał po nocach to wykona zadanie"

"Na pierwszy rzut oka spokojny i cichy, ale poznając go lepiej okazuje się, że ma bardzo wiele ciekawych rzeczy to powiedzenia"

"Wartościowy facet"

Dlaczego jestem kandydatem ?

Wierzę w potencjał ludzi i możliwość jego ciekawego wykorzystania. Niestety czasami nie mamy możliwości pokazania na co nas naprawdę stać. Zdecydowałem się na start, ponieważ pragnę przede wszystkim stworzyć sprawniej działający bank praktyk, do którego dostęp będzie miał każdy student naszego wydziału. Chcę stworzyć cykle warsztatów pozwalające zdobywać umiejętności praktyczne pod okiem specjalistów, dzięki czemu studenci będą mogli pewniej czuć się w momencie starania się o pracę.

Dlaczego akurat Ci ludzie ?

Grupę tworzą wspaniali, młodzi ludzie, pełni pomysłów i kreatywności. A to wszystko przeplata się z doświadczeniem co sprawia, że wierzę w powodzenie i sukces w realizacji zamierzonych celów.

1 komentarz: